charliezmamma.blogg.se

En blogg om mitt liv som mamma till en son, som sambo. Mitt liv i nuet och framtiden.

Inskolning!

Kategori: Allmänt

Ja idag har gossen börjat med inskolningen på dagis :) det gick som förväntat, super bra. Så vi ska tillbaka nu resten av veckan också, så fin personal det är på Tuvan. Och att dom orkar! Jag har nog med en skrikande/gnällig gosse hemma. Men tänk er 16st ! Ryser lite när jag tänker på det :P

Såg Hunger Games igår, vilken hemsk men bra film! Fast lite knäppt det här att barn mördar barn. Vad vill dom ge för budskap med det? Enligt min mening finns det nog med ungar å dumma idéer.

Nä bara snöra sig i säng så man orkar upp för ännu en dag på dagis imorrn :)

Over and out!

Kommentarer

  • Vivan säger:

    Spännande :)

    2012-09-04 | 10:52:19

Kommentera inlägget här: