charliezmamma.blogg.se

En blogg om mitt liv som mamma till en son, som sambo. Mitt liv i nuet och framtiden.

Skämmes!

Kategori: Allmänt

Ja hojja nu har det gått lång tid igen sen sist! Inte bra, men det ska vi nog kunna reda ut ;)
Två veckor sen sist, vad tusan har hänt på den tiden ? Inte så mycke om jag ska vara helt ärlig.. Jobbat, städat å mest lollat på hemma, är ju jämt så tråkigt väder. Blött å kallt, så nu går jag då mest och hoppas på snö så det blir lite ljusare ute :)
 
Har kommit fram till varför denna plötsliga tjockisvarning! Så på måndag blir det vc för att se om jag har rätt. Hoppas på det så saker och ting kanske blir lite som förut igen. Och är det då som jag tror då ska jag fan i mig ge upp allt onyttigt under veckorna och ha lördagarna reserverad för det :) Så håll alla tummar å tår!
 
Vi har just nu en söt liten laika tjej hemma hos oss, Taiga. Det är meningen att hon och våran Ellet ska para sig men än så länge varkar dom inte så kåta :P Men det kommer nog :)
 
Over and out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: