charliezmamma.blogg.se

En blogg om mitt liv som mamma till en son, som sambo. Mitt liv i nuet och framtiden.

Fredag och halka

Kategori: Allmänt

Ta det lugnt ute nu på morgonen gott folk, det är snorhalt. Det slirade i kurvorna med gammel Crescenten :P
 
 
Som jag har längtat efter denna dag. Kl 15:00 idag går jag av och kommer vara ledig till tors nästa vecka kl 15:00. Känner att jag är värd det :) Åker uppåt i em då vi har hämtat junior och packat grejorna. Ska bli skönt att komma bort ett tag, en liten mini semester. Imorrn har dessutom jaktlaget "fest", då bjuds det på köttsoppa. Det kunde ju inte passa bättre i det här råa kalla vädret :)
 
Min mamma hade med sig två flaskor vin imorse åt mig, dom efterlängtade Per Morberg Rosé och Vitt! :) Ska spara dom till något bra tillfälle :)
 
 
 Over and out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: