charliezmamma.blogg.se

En blogg om mitt liv som mamma till en son, som sambo. Mitt liv i nuet och framtiden.

Det vita guldet

Kategori: Allmänt

Ja det fortsätter att falla ner från himlen. Fick mig ett träningspass igårkväll i form av skottning. Skottade upp infarten och en gång till hundgården. Denna morgon var det bara att börja om dock på jobbet, hade blivit en hel del efter vägen så det blev att plumsa sig fram till jobbet. Och såklart hade det ju rasat från taket ner framför butiksdörren så jag hade en fin hård vall att försöka forsla bort. Efter mycke pustande och några rejält hårda tag så hade jag lyckats skotta bort det värsta så kunderna tar sig in iaf, sen kom lyckligtvis jansson med traktorn och skottade upp hela alltihop så då blev det bara att sopa bort det värsta :)
Men nu får det gärna sluta snöa för ett tag, nu har det kommit nog för stunden. 
 
Ikväll ska jag och ♥ mitt ha ,myskväll :) Ta en bastu å en drink hemma först och sen gå på Byakrogen och äta, sen runda av med en film :)
 
 
Over and out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: