charliezmamma.blogg.se

En blogg om mitt liv som mamma till en son, som sambo. Mitt liv i nuet och framtiden.

Urk på burk!

Kategori: Allmänt

Usch så less man kunde bli !! Om det är tiden på året eller vad det är vet jag inte men en sak vet jag då att det är då inte "den" tiden i månaden! Trött på nästan allt, livet står stilla och man trampar på i samma spår och sakta mak.. Vad gör man, ingenting? Man jobbar, å gör man inte det är man hemma. Bestyren har man kvar till helgen då man äntligen har nån form av tid till det. Och då det väl passar en att FAKTISKT göra nånting, nä tacka fan för att då passar det inte nån annan. Så då är det åter en helg i ensamhet, sen kommer vardagen åter och man fortsätter med sitt. Omvärlden tycks helt ha försvunnit, annat än det man hör på radio eller läser i tidningen. Tydligen inte bara jag som blivit "insnöad". Letar febrilt efter mer jobb att dryga ut den lilla kassa man har, så man kan börja spara eller faktiskt skaffa sig ett intresse av något slag. På den fronten går man ett steg framåt i sökningen, men två steg bak i resultaten av sökningarna. Det är nog så att vissa ska inte få ha det alltför bra utan leva på den där kanten, en av dom? Jo tack vackert.. Nä försöka ta hem drömvinsten på Lotto är väl det som skulle kunna lösa många problem, inte nu alla men en hel del..
 
Jul snart, ser jag fram emot det?? Svar NEJ, har nog aldrig spottat på julen tidigare men iår kan den skita i att komma. Det har ju varit en av höjpunkterna på hela året, och så klart födelsedagen å skatteåterbäringen. Men iår så kan det gott få vara, för Charlies skull kan den komma. Men gärna gå lika fort som den kom.
 
Gnällig kärring? Tacka fan för det, stör det kan du läsa en anna blogg!
 
Over and out!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Stina säger:

    Vist är det skönt att spy lite galla på bloggen..?? :-) man kan inte alltid vara på topphumör och det är ganska skönt att skriva allt negativt ä/dåligt man sitter inne med :-)

    Svar: Jo jag skriver det här för jag vet att det inte är så många som läser den ändå :P
    Anna

    2012-12-28 | 00:28:10
    Bloggadress: http://www.mammaivallda.blogg.se

Kommentera inlägget här: