charliezmamma.blogg.se

En blogg om mitt liv som mamma till en son, som sambo. Mitt liv i nuet och framtiden.

Snart helg..

Kategori: Allmänt

Äntligen!
Så skönt det ska bli med helg och lite ledighet! Inte för att denna vecka har varit speciellt hård men med denna värme får även den starkaste hjälten till slut ge upp. Så på lör morgon kommer vi åka upp till Markus föräldrar i  Hirvijärvi. (Tornedalen) Där blir det surströmmingspremiär och massa andra trevligheter. Kommer bli kul. Hade besök i förrgår av det nästan sötaste jag sett! En plott valp på 8 veckor+, hur söt som helst :) Och igår kom det en väldans fin jämte och hälsade på oss, Rambo (Bild längre ner). Mn blir ju nästan sugen på en liten valp själv men jag har nog med dom jag har ;P  
 
Over and out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: