charliezmamma.blogg.se

En blogg om mitt liv som mamma till en son, som sambo. Mitt liv i nuet och framtiden.

Slarvigt..

Kategori: Allmänt

Ja fy på mig, så här länge får det inte gå mellan varven på inläggen! haha nåja är väl ändå inte så många som läser ändå. För att summera helgen så var det en riktigt trevlig helg, surströmming i Hirvijärvi. Senare på kvällen bjöds det på musik (4 gitarister), så himla duktiga dom är Micke (markus bror, gitarist i Coldspell) och Stefan. Mycke sång å skratt blev det :) Och hem med oss kom Markus andra hund, Nestor. Björnjakten började natten mot tisdag denna vecka så då har han fått vara med och visa vad han går för. Dock ingen lycka för Markus där, men två fällda för Jakob Hellman, Grattis! 
 
Igår blev det storheden för lite shopping, gossen fick sig ett par Adidas sneekers och själv fick jag mig en ny dvd med blue ray :) Och så har jag hunnit sitta en massa på Tradera och fynda! Herregud folk säljer ju oanvända saker till en bråkdel av nypriset. Fick idag med posten en sprillans ny Björn Borg plånbok som jag klickade hem för 190:- inkl. frakt! Den går väl på 500:- minst i butik. Sedan väntar jag en massa andra paket därifrån som förhoppningsvis kommer antingen imorn eller i början av nästa vecka :) C fick sig en sackosäck av fina tant Ulle också :)
 
Och på tis blir mammas lilla prins <3 1 år!!! Tänk så fort tiden går, då blir det storkalas :)
 
Over and out
 
!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: