charliezmamma.blogg.se

En blogg om mitt liv som mamma till en son, som sambo. Mitt liv i nuet och framtiden.

Ljuva måndag!

Kategori: Allmänt

Kan helt ärligt säga att jag gillar faktiskt måndagar, för det innebär alltid ledig dag :) idag ska vi baka tårta, städa och fixa inför Charlies STORA dag imorgon! Herregud ett år sedan jag Sofia och Stina åkte en varm dag upp till Sofias stuga för att bara äta och må gott. Hade väl aldrig trott att jag skulle få åka hem 12timmar senare när jag hade 3,5 vecka kvar. Ja mycke får man uppleva, tur hade jag också att Markus skulle åka från Hirvi till älvsbyn mitt i natten så jag kunde åka med dom från Ökx hem till Råne :) det roliga är att Sofia och Stina var nog mer uppe i varv än jag själv :P

Nä dags att starta igång dagen med lite frukost

Over and out!

Kommentarer

  • Marie säger:

    Nu ska jag börja följa din blogg :)

    Svar: Ja gör det :)
    Anna

    2012-08-27 | 20:28:52

Kommentera inlägget här: