charliezmamma.blogg.se

En blogg om mitt liv som mamma till en son, som sambo. Mitt liv i nuet och framtiden.

It's raining men! ööh not...

Kategori: Allmänt

Nä nog är det vanligt hederligt regn som öser ner, och i mängder kan jag lova! Blev helt sjöblöt nyss av cykelturen till jobbet. Så det var bara ringa Markus efter torra byxor å sockar så man inte blir mer förkyld än vad jag redan är.  
 
Ledig i helgen! Wihoo! :) Imorrn blir det att göra egen Sushi, ska bli såå gott. Är typ månader sen jag åt det sist. Och det mina vänner är mitt tips till er denna lördag. Hemmagjord sushi, det är inte så svårt som man kan tro. Men det kräver lite tid. Gärna att man kokar riset på morgonen så det har hunnit svalna till em. Köpte mig ju för någon månad sedan sushi "redskap" fån tupperware, ska bli spännande att få prova dom. 
 
 
Lycka till!
 
 
Over and out!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: