charliezmamma.blogg.se

En blogg om mitt liv som mamma till en son, som sambo. Mitt liv i nuet och framtiden.

Förkylning...

Kategori: Allmänt

Ja det är då djävulens påfund, börjar med att Markus för några dagar sen kände sig risig å hängig. I tisdags blev även C sjuk med feber och mycke snor. Dock är han nu utan feber :) men då jag vaknade denna kalla morgon kändes det som om ögonen skulle ploppa ut ur skallen på mig, pg.a tok fulla bihålor. Så snart är det väl min tur att ligga där å kvida :P

Igår var vi och köpte en ny vagn till Charlie :) eller ja, beggad men den var då i princip nytt skick. Syntes knappt att den var använd. Tack Emelie! :)

Nä bara börja arbeta då, skönt med fm pass :)

Over and out!

Kommentarer

  • Vivan säger:

    Tjusig! :)

    Svar: Ja visst var den :)
    Anna

    2012-08-30 | 09:08:40

Kommentera inlägget här: